Opis szkolenia: 

Szkolenie pozwala zdobyć niezbędną wiedzę, opanować narzędzia i techniki oraz rozwinąć umiejętności niezbędne w profesjonalnej i skutecznej sprzedaży.

To szkolenie - to unikalna mikstura praktycznej wiedzy zakorzenionej we współczesnej nauce, sprawdzonych metod mistrzów sprzedaży, coachingowego podejścia do nauczania i treningu umiejętności. Dzięki temu z sali szkoleniowej wyjdziesz uzbrojony w cały zestaw nowych zasobów, które pozwolą Ci osiągać lepsze wyniki sprzedaży dla Ciebie i Twojej firmy. Potrafiąc doskonale budować relacje i skuteczniej odpowiadać na potrzeby Twoich klientów.

Dzięki dodatkowemu modułowi poświęconemu skutecznemu wprowadzaniu zmiany i budowaniu nawyków możesz mieć pewność, że zrobisz z tego szkolenia maksymalny użytek i dokonasz realnej zmiany, która przyniesie wymierne korzyści.

 

Dzień I

 

Neurochemia sprzedaży
Zarządzanie emocjami w sprzedaży

  • Rozpoznawanie, wywoływanie i zmienianie emocji klienta
  • Kluczowe emocje w procesie sprzedaży

Proces sprzedaży

  • Raport i budowanie zaufania
  • Badanie potrzeb klienta
  • Dopasowanie i prezetacja produktu/usługi
  • Zbudowanie motywacji
  • Zamykanie sprzedaży

 

Dzień II

 

Techniki sprzedaży

  • Sprzedaż pozacenowa
  • Techniki radzenia sobie z obiekcjami
  • Techniki zamykania sprzedaży
  • Dosprzedaż

Techniki perswazyjne
Wykorzystanie sofizmatów w sprzedaży
Skuteczne wprowarzanie zmiany i budowanie nawyków.

 

 

Dodatkowe informacje:

- na szkoleniu dla uczestników dostępna jest kawa, herbata, woda mineralna oraz poczęstunek w formie ciasteczek i owoców; w trakcie przerwy obiadowej jest serwowane drugie danie przez wynajętą firmę cateringową

- dla zapewnienia wysokiej jakości szkoleń - w trakcie szkolenia przeprowadzany jest ankieta oceniająca szkolenie oraz test pre/post  

- każdy uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzymuje dyplom uczestnictwa w szoleniu ( dotyczy osób, których frekwencja na szkoleniu wynosi minimum 80% )

 

Cena: 5 000 zł/os.

 

 

Termin szkolenia: 

W trakcie ustaleń

Cel szkolenia: 

Po odbyciu szkolenia uczestnik posiada:

  • niezbędną wiedzę, narzędzi i technik ( m.in. takie jak np. Sprzedaż pozacenowa - Techniki radzenia sobie z obiekcjami - Techniki zamykania sprzedaży - Dosprzedaż) ułatwiające profesjonalną obsługę klient i skuteczną sprzedaż

  • i dodatkowo świadomie potrafi rozpoznać potrzeby klienta i zarządzać emocjami w trakcie sprzedaży.

Czas trwania: 

2 dni, łącznie 16 godzin

Dla kogo: 

Szkolenie skierowane jest zarówno do osób zajmujących się sprzedażą lub obsługą klienta, a także do wszystkich, którzy chcą porzeszyć swoją wiedzę w tym zakresie oraz podwyższyć poziom swoich umiejętności.

Grupa: 

do 6 osób

Prowadzący szkolenie Karol Swoboda

Zapisz się